Thursday 3 November 2011

spm + him

ohh God ! SPM just in a few days but then this time pulak dia nak pergi . its that my fault ? tapi sape yg x bengang bila someone we love just anggap kita 'SEDARA' dia je.. damn -__-"
the actual story is like this :-
31-11-11
x tau laa ape yg mendorong aku untuk tegur this girl
me : hye
she : hye :)
me : kenal saya x ?
she : SEDARA m***l erk ?
me : ( first impression bila dgr pekataan sedara tuu terun jadi x 'cool' ) haha
    ** bajet cool lagi ni so aku terus laa borak2 dengan dia until aku berani kan diri untuk tanya dia mana dia tau aku " SEDARA" m***l
she : dia laa cakap. dia kata dia buat relationship dengan aku just sebab x nak budak2 girl dekat "USIM" ganggu dia
me : (in silent ) what a such reason -__-"
      ** then sampai laa aku xd mood nak chat ngan girl tuu lagi...

OKEYY KALAU KORANG SENDIRI APA KORANG RASA ??

NEXT SITUATION :

kali ni aku tergerak nak tegur mmbe dia pulak -

me : hye A***
him : hye zue !
me : start the conversation until one part I asked him about his jubah . tanya dia nape jubah dia colour merah while my bf's jubah colour biru
him : sbb yg merah budak science n yg biru kemanusiaan
me : ** think for a while . eyhh bukan u dengan bf i satu class ke ? (decided to asked sbb my bf said dia budak science )
him : bf u budak akaun laa
me : **in silent (OMG ! once again) hee  -__-
okeyy the conversation is suddent stop without a reply from him .

# AKU PALING ANTI ORANG TIPU AKU AS AKU SENDIRI X SUKA NAK TIPU KORANG !

** I will be back to continue this story -_-
need to give my laptop a rest a bit ;)
if we'r still together 1-11-11 will be our 5th month annivesarry :)

No comments:

Post a Comment