Tuesday 27 March 2012

his voice vs my voice

bibir boleh cakap ape je, tangan boleh menulis pada bila bila masa.. mungkin itu kata akal, atau mungkin dari hati atau mungkin juga sekadar hiburan untuk suka suka.. ntah laa.. mungkin pada dirimu aku yg salah.. mungkin pada aku, kamu yang salah.. tapi andai ini berterusan pasti hilang titik kesudahannya.. anggap saja kita sudah tidak punya jodoh untuk bersama.. aku tidak sempurna, aku tidak seperti yang kau harapkan, aku juga punya kelemahan yang mungkin sukar untuk kau terima.. kau lebih sempurna dan aku tidak setanding dengan dirimu.. ikhlaskanlah pemergian ini kerna mungkin kau akan menemui insan yg lebih baik dah sempurna dari aku.. maafkan kekhilafanku pada diri mu..


**zue xde niat nak mainkan perasaan orang sebab balik balik zue yg kena main.. zue cuma sekadar mencari teman yang lebih selese nak bawak gurau.. BUKAN yang BAIK SANGAT or BUKAN jugak yang JAHAT.. biarlah yang sederhana sebab kesederhanaan itu adalah yang paling baik

LOVE IS NOT ABOUT ONE SIDE AS IT ALL ABOUT TWO HEART ~

No comments:

Post a Comment