Sunday 4 August 2013

psst I miss you

hello guys, lama x jumpa.. tup tup dah nak habis ramadhan kan.. seblum terlambat nak jugak laa saya ucapkan selmat menyambut ramadhan al-mubarak, semoga ramadhan kali ini lebih bermakna sebagaimana sememangnya kita tahu, ramadhan bulan mulia, bulan yang patut kita hargai kerna ia datang setahun sekali je *even semua bulan pon setahun sekali* but ramadhan tetap special sikit laa dari mana mana bulan pon..
semua orang pon cakap benda yg sama kan.. hee :)
nway sebelum terlepas syawal, izinkan saya menyusun 20 jari jemari saya yang comel comel ni untuk memohon ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa, terlebih bicara, terlampau gaya, atau ape ape jua khilaf dari insan yang bergelar manusia ini.. nama pon manusia kan, xkan terlepas dari buat salah, xkisah laa dosa yg dulu, kemarin, semalam even kalau ada buat dosa tadi pon, seriously dari hati yang tulus ikhlas ni saya mohon maaf zahir dan batin.
maaf kan saya tau ;)

okey, back to the purpose of writing this post, actually i miss someone !
dia mungkin tahu, tapi buat buat tak tahu, atau dia memang slow kalau dia cakap x tahu sebab obviously dah saya tunjuk saya rindu dia. HAHAHAHA

takkan xtau kod :/

ermm susah erk nak paham hati perempuan, rasanya tak kan, lagi lagi perempuan mcm saya ni, jujur dan ikhlas bila buat something.. hee  *eyhh but seriously even my brother cakap saya lurus -_-"* 


tak boleh ke nak percaya cakap saya?
muka saya muka penipu ke ? xcukup jujur erk muka ni ?

percayaLAHHH !
AHHAHAHAHA
"dont waste your time, kalau nak kan orang tu, bagi tau je, jangan biar dia ternanti nanti"
quotes dari someone







No comments:

Post a Comment